Yöntemlerinizi Sorgulayan Öğrenciler

01.01.2019 227

 

 

Yöntemlerinizi Sorgulayan Öğrencilerin Kullanımı  

 

 

“ Neden elimizi kaldırmamız gerekiyor ?”

“ Çalışırken neden konuşamıyoruz?”

“ Neden sıraya girmek zorundayız?”

Sorular farklı olabilir, ancak hepsi de yönteminize meydan okumak içindir.

Kararlarına, amaçlarına ve bazı durumlarda senin otoritesine bile meydan okumaları gerekiyor.

Sık sık bir suçlayıcı tonu ile ve her zaman sınıfın önünde istenir.

Nasıl cevap verirsen çok dikkatli olmalısın.

Çünkü savunmacı olursanız, kollarınızı çaprazlar ve “çünkü ben söyledim” ya da “çünkü ben öğretmenim” derseniz, kendinizi sınıfınızla çelişirsiniz.

Sınıf yönetimi, öğrenciler aldıklarında en etkilidir. En çok ilgilerini çektiğine inanıyorlar ve ayakkabılarında olmanın nasıl bir şey olduğunu takdir ediyorlarsa en etkilidir.

İsteğinizle isteyerek birlikte giderken en etkilidir.

Çünkü, bu gün ve yaşta, “yolum ya da otoyol” çalışmıyor. Sadece kaderini stres ve öğrencilere karşı savaşma kariyerine mühürler.

Bir öğrenci politikalarınızı, prosedürlerinizi, kurallarınızı veya beklentilerinizi sorguladığında, ilk sıraya koymanızı göstermek için bir fırsat olarak düşünmek en iyisidir.

“ Keşke ne zaman istersen arayabilirsin. Bu ideal olurdu. Ve eğer sadece birkaçımız olsaydı, yapabilirdin. Ancak bu sınıfta 28 öğrenci olduğu için herkes için adil olmaz. ”

“ Ne dediğini anlıyorum, ama en önemli işlerinden biri öğrenmeni korumak. Bağımsız çalışma süresi boyunca konuşmak, herkes konsantre olmaya çalışırken dikkat dağıtmaktır. ”

“ Öğle yemeğine ya da kütüphaneye büyük bir mafyaya gitmek eğlenceli olacaktır. Hepsi onun için. Ancak ne yazık ki, başkalarının geçmesi için koridordaki odaya izin vermek zorundayız. Aynı zamanda sınıf boyunca rahatsız etmemek için de dikkatli olmalıyız. ”

Nedeninin gücünü kullanarak ve kararlarınızın ardındaki asıl nedene hitap ederek, bu tür soruları tersine çevirebilirsiniz.

Sınıfınıza, yaptığınız her şeyin kendilerine, etraflarındakilere ve bir bütün olarak sınıfa yarar sağlayacak bir amacı olduğundan emin olabilirsiniz.

Pek çok öğrenci, öğretmenlerin etraflarında patronluk yapmaktan zevk aldıklarına inanıyor - çünkü yaptığınız şeyin ´nedenini´ vermediğiniz zaman çıkardıkları sonuç budur.

Yöntemlerinizin mantığını ne kadar açık ve şeffafsanız, öğrencileriniz o kadar çok kucaklarlar.

Bu yüzden size meydan okumak veya oyundan atmak için bir soru sorduğunuzda, onu ele geçirin. Hoşgeldin

Hatta cesaretlendirebilirsin.

“ Lütfen bana her konuda meydan oku. Neden ya da böyle yaptığımızı bilmek istiyorsanız, lütfen bana bildirin. Cevap vermekten mutluyum. ”

Sizi ayıran ve amaçlarınızın saflığını gösteren bir yaklaşım . Öğrencilerinizin buna karşı değil gelgitle yüzmelerine neden olur.

Bu senin samimiyetini kanıtlıyor.