Zor Öğrencilerle Başa Çıkmak İçin 6 Strateji

10.12.2018 237

´Zor´ Öğrencilerle Başa Çıkmak İçin 6 Strateji  

En Zorlu Öğrencilerinize Yaklaşmak için 6 Strateji
1: Bir şekilde, Bir şekilde, bir İlişki oluşturur.
Öğretmenlerin büyük çoğunluğu öğrencileri için derinden ve onlarla ilgileniyor. Yine de ortaokulun tüm öğrencilerin yarısından azı, okula gelmediklerinde öğretmenleri tarafından kaçırılacağına inanmaktadır. Belki de kalbimizde olan bakışı göstermede daha gösterici olmamız gerekir.

Öğrencileriniz için bir amigo olmak için en iyi hedef haline getirin, özellikle de eylemleri başkalarından uzaklaşmak isteyen öğrenciler. Sakıncalı davranışlar olmadığında onları tanımak.

İşbirliği için teşekkür eder ve kendilerine nasıl bakmayı başardıklarını sormak için zaman ayırır. Öğrencilerin birbirlerine yardım ettiği ve hatta “neşelendirdiği” bir sınıf ortamı yaratın. Başlamak için yapabileceğiniz basit bir şey, öğrencilerin şu cümleleri bitirmelerini sağlamaktır:

Okulda iyi yaptığım bir şey var mı diye sordum.

Evde iyi bir şey yapıyorum ve eğer istenirse başka birisine yardım edebilirim.

Çoğu insanın benim hakkımda bilmediği bir güç, _____________________.

Yardıma ihtiyacım olduğunda I _____________________________.


Onların cevapları, öğrencilerin birbirlerine nasıl baktıklarına dair temel olabilir.

2: Öğrenim Complelimg olun; Uygunluk Üzerine Yardımcı Programı vurgulayın.
Öğrencilerin konu içeriğini öğretirken sıkça karşılaştıkları bir şikayet “Bunu ne zaman kullanacağız?” Çoğu öğrenci içeriğimizle onların yaşamları arasındaki ilişkiyi görememektedir. Yapmadıkları zaman, sıkılmış ve ilgisiz olabilirler. İyi bir eğitim ile hayattaki başarı arasındaki bağlantıyı gördüklerinden okula değer vermeyi öğrenen öğrenciler, sıkıcı sınıflara tahammül edebilirler. Aksi halde, yapmazlar. Motivasyon ve disiplin sorunları genellikle sonuçtur.

Her sınıfa dikkatlerini çeken bir şeyle başlayıp, öğrettiğin derse bağlamaya çalışın: Harika bir hikaye; varoluşsal bir soru; şaka; bir deney; ilginç bir fotoğraf. Dersi uygun hale getirmenin bir yolunu bulamıyorsanız, en azından öğrencilerinizle her gün birkaç saniye boyunca ilginç bulduğu bir şey etrafında bağlantı kurun (İpucu: Müzik, Spor, Video Oyunları ve Para neredeyse her zaman çocuklar için ilgi çekicidir). ).

Bilginizi ve / veya cehaletinizi gösterin (mesela Mara, biraz önce Lil Wayne´i dinlediğimi biliyorum, ve dürüst olmak gerekirse, onun mesajını anlayamadım.) Benim gibi yaşlı bir adama yardım et. Özlüyorum?)

Bir öğrencinin dikkatini ve ilgisini çekerken ilgisini çekmeyeceği nadiren olur.

3: Öğrenci-Öğrenci Bazında Sorumluluk Yaratın.
Çocuklar sorumlu değiller. Öğrenmesi gereken bir beceri. Sorumluluğu teşvik etmenin en iyi yolu, katılım, mülkiyet ve sınırlarla yapılan seçimlerdir (örneğin, iç savaşın ana nedenlerini anladığınızı en iyi şekilde gösteren beş soruya cevap verebilir ya da ana sebepleri içeren temiz sözlerle bir şarkı yaratabilirsiniz). ).

Öğrencilerinizi olabildiğince çok şey hakkında karar vermeye dahil edin. Hemen onlara çözümlerinizi veya sonuçlarınızı vermekten kaçınmaya çalışın ve bunun yerine kendi başlarına düşünmelerini sağlayacak sorular sorun. Öğrencilerinize seçebilecekleri seçimleri yapma yollarını bulun, seçimleri işe yaradığında onlarla kutlayın ve hata yaptıklarında onları sorumlu tutun.

Örneğin, “Jose, herhangi bir iş yapmadan yapabileceğinizi düşündünüz gibi görünüyor. Testinizin sonuçları, stratejinin işe yaramadığını gösteriyor. Öyleyse, ikimizin de daha başarılı olmanız gerektiğini bildiğimiz uygulamayı elde etmek için neler yapabileceğinize bakalım. Birkaç fikrim var (onları hemen paylaşmayın), fakat bahse girerim ki siz de (önce öğrencileri kendi çözümlerini bulmaya teşvik edin ve seçimlerinin sonuçlarının neler olabileceğini tahmin etmelerine yardımcı olun).

Ne düşünüyorsun?"

 

Kaynak: https://www.teachthought.com/pedagogy/growing-closer-to-your-most-challenging-students/